problem z monitorem / karta graficzna (?)

Autor: drukqs (lanco_at_wa.onet.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 21:06:05 MET

Czesc
Mam monitor Philips 17", do tego karta graf. Riva TVT 2 Pro z TV out,
ostatnio sformatowalem HDD i zainstalowalem od nowa Win 98, po czym komputer
dzialal na starym monitorze Siemensa, a gdy podlaczylem go do swojego
Philipsa nie moge odpalic systemu bo po wlaczeniu zasilania pojawia sie
napis "ATTENTION! 63 k/ 100 Hz frequency is out of range. MONITOR: Philips
nr 105 S 21, 100 - 240V, 60 -5 0 Hz, 1,5 - 0,8 A". Co mam zrobic, zeby to
naprawic? Pomozcie, prosze.
pozdrawiam
drukqs