P3B-F, celeron 850@1133 FSB133 AGP?

Autor: PRL (prlpromo_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 11:27:47 MET

Witam.
Jak kazano tak zrobilem :) Kupilem przelotke FC-PGA Jamicona,
wsadzilem procka celeronka 850 i chodzi jak burza :)
FSB 133/PCI 33,25 chodzi extra. Nie mam zadnych zwisow itd...ale......

no wlasnie AGP. Pare razy dziennie mam taki efekt ze grafika mi staje.
Normalnie staje. Gram w cos - (RTCW) staje, siedze i slucham radio w
windowsie , staje. Generalnie odpalam obrazek, potrafi stanac. To jest
na 100% problem z AGP bo po wsadzeniu drugiej karty grafiki (starszej
S3 TRIO 3D) odrazu widac cuda - paski na ekranie itd.
Na codzien uzywam Riva Tnt2 Vanta.
Co mam zrobic, gdzie przestawic zeby to chodzilo OK?
Mysle ze to ten "dzielnik" AGP. 2/3 lub 1/1.

Narazie uzywam trybu Jumperless, ale jesli to mozliwe i LEPSZE to
powiedzcie mi jak ustawic plyte DIP'owo zeby ten procesor chodzil na
8,5 x 133 przy AGP 2/3 (*no i ile AGP mhz wychodzi wtedy?)...
moze musze uzyc jakiejs szybszej karty np. GeForce?

Pytam specjalistow :) Pomozcie koledzy :) (i kolezanki?)
PRL