Re: jaki router dla SDI

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 08:17:10 MET

Użytkownik "Grzech" <surym_spam_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> nie chce mi się babrać w polopiryny i inne takie,
> bo się na tym nie znam, więc jaki router tani kupić.
> widzę w komputroniku jakiś
> Asmax ISDN Router IAS-660 za 600 zł.
> czy to jest tanio?
> zawisną na tym 2, może 3 kompy w2k/w98 połączone koncentrykiem. czy sieć
będzie trzeba przerobić na skrętkę?

Polecam FreeSCO - zero konfiguracji...
No moze przesadzilem - trzeba ustawic tylko IP, DNS i login/pass.
Wszstko robi sie w ladnym menu - zero grzebania w plikach konfiguracyjnych.
Nawet moja dzeiwczyna potrafi sobie sama skonfigurowac FreeSCO :-)

U mnie dziala to na P60, 8mb ram, hdd 420
U Niej na AMD486 dx/4 120, 16 mb ram, hdd 120
Mozna tez uruchamiac z dyskietki. Oba kompy sa bezglosne - zero wiatrakow :)

Koszt takiego routera to ok 100-120 zl.
Moze nawet taniej jak znajdziesz gdzies na strychu 486... Wtedy tylko
sieciowka "dycha" ok 25-30 zl...

Wiecej info znajdziesz tu: www.freesco.arx.pl

pozdrawiam
Gozdek