Re: SHLAG MNIE TRAFIA

Autor: E.W. (ewalu_at_yahoo.com)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 03:23:41 MET

Ja mam K7VZA rev.3.0 (masz wersje miedzy slotami PCI) ,bios
.3b -bezproblemowy na 100%.
Mialem strasznie enigmatyczne problemy na poczatku(tez pozbawione zadnej
logiki ), kiedy sam sobie winmodem na PCI spalilem troszke (male
zwarcie..duzo problemow...szkoda ze nie odrazu to rozgryzlem..).Zamienilem
na nowy taki sam i wsz. w porzo juz od 7 miesiecy..
Generalnie jesli mowisz ze w tej chwili komp juz dziala a monitor podlaczony
do innego kompa w firmie znow padl(lub nie dziala stabilnie) to moze cos mu
sie stalo podczas wspolpracy z twoim zestawem w domu?
Mam tylko 2 pomysly --
1.sprobuj znalezc "zimny lut" np. sprawdz gniazdo zasilenia na pl.gl. i
t.d.,
2.potem po kolei powymieniaj (pozyczyc od kolegi czy zrobic to w serwisie i
t.p.) w kompie rozne podzespoly typu : proponuje kolejnosc--wsz.
kabelki,zasilacz,RAM,Grafa,modem jesli masz lub inne urzadz.na PCI i na
koniec plyte gl... Ogolnie -powodzenia:))