Re: UltraCichy serwer

Autor: simon (sime_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 01:55:12 MET

Panowie Panowie bez przesady. Te P133 to nie jest jakis smok co potrzebuje
peltiera. Wentylator na 5V jest w zupelnosci wystarczajacy. Zreszta jak
ktos sie upiera mozna zrobic bilans mocy. Bez twardziela to nie wiem czy
bedzie z 50W a to wytrzyma kazdy 200W zasilacz bez wentylatora. A u mnie to
nawet ten na 5V nie wydmuchuje ceplego powietrza tylko lekko letnie. Nie
widze tu zadnego problemu jedynie czysto akademicki.
Pozdrowienia
Simon
"Zycie to jeden wielki UPGRADE"