Re: czyszczenie czytnika CDROM

Autor: scisorro_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 25 Jan 2002 - 23:27:09 MET

> Hej.
> Czy może mnie ktoś poinstruować, jak dokładnie wyczyścić zacinający się
czytnik
> CDROM?
> Boję się, że coś uszkodzę, więc na co powinnam szczególnie uważać, o co
zadbać?
> No nie wiem, poradzcie cokolwiek.
>
> pozdrawiam
> nell

Czyszczenie pomaga, ale jak nie chce mi sie rozkrecac napedu to trzeba go
walnac dosyc mocno czyms twardym (przed walnieciem najlepiej wyjąć z kompa :)
Na poczatku zrobilem to bo sie wkurzylem na sprzeta ale jak po wlozeniu
zobaczylem ze zaczal czytac plyty których nigdy nawet do tej pory nie czytal to
zaczalem tak robic zawsze kiedy odmawial posluszenstwa. Działa u mnie w 100%
przypadków. Metody silowe górą, ciekawe jak dlugo?

SCi