Re: czy tu juz nie ma fachowcow ?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 23:10:04 MET

"Marek L. Kozak" <marko_at_cafe.terabajt.pl>, wrote in

> Hmm, nie znasz tego dysku, prawda ?

Skad mam wiedziec skoro nie napisales. Po godzinach dorabiam jako wrozka i
probowalem wywrozyc ale jak widzis kiepski jestem...

> Nie odsyłaj mnie do FAQ, bo ten dysk ma tylko 2GB, a płyta pracowała
> już z dużo większymi.

Probowles sprawdzic dysk na innej plycie? Sprawdzales dysk programami
diagnostycznymi producenta?

Cytuj poprawnie bo ciezko dostrzec odpowiedz :-)

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!