Re: LCD 15"- jkai???

Autor: AZyja (azyja_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 20:20:52 MET

> Zobacz na http://monitorlcd.pl/

Witam,
W sumie tylko 2 Astrony (nie znam w ogóle firmy).
Ale nowe pytania powstają:
16 milionów kolorów to ile jest bitów. 32bity??? Jak się to liczy???
Według danych znalezionych na jakiejś innej stronie monitory te obsługują
tylko rozdzielczości 1024x768 oraz 800x600. A co gdy jakiś program musi
działać w 640x480???

I ostatnie pytanie ogólne- na jakie parametry zwracać uwagę i co one
oznaczają. Jedyne co wiem to na temat bezwładności matrycy. A może jakieś
linki do stron z objaśnieniami???

Z góry wielkie THANX

--
PS: Pisze z ogonkami, bo już popadałem we wtórny analfabetyzm :-))
Z pozdrowieniami
 | AZyja            azyja_at_poczta.onet.pl |
 |                           azyja_at_klub.chip.pl |
 | ICQ: 105628602       GG: 263468 |