Re: Obudowa komp. i ha?as

Autor: BYRRT! (byrrt_at_2com.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 21:52:53 MET

> Jakie wymiary raditora?

malutkie :) mowie, standard... nawet chyba nie :) powiem tak... ten sam
wentylator z radiatorem mialem w P166MMX :) tam byl zimny... wiatraczek
dobry - kulkowe lozyska...

> Tzn ile masz?

nie mierzylem, bo na plycie monitoringu nie mam :) jak sie dotknie reka to
czuc ze pracuje, ale nawet mocno cieply nie jest... jak raina zamkne to sie
nagrzewa juz tak ze czuc na oko (palec :))) moze miec z 30-40st...

> Jak by byl stabilny to looz moze miec nawet 50 :-)

jakos nie chce mi sie sprawdzac :) poco? :)