Re: pytanko !!!

Autor: Alexwin (alexwin_at_interia.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 20:09:00 MET

witam,

Użytkownik "DIM10" <dim10_at_interia.pl> napisał w wiadomoœci
> Pod biórkiem to niezły pomysł . Ale przeczytałem w instrukcji że "
Subwoofer
> nie jest ekranowany magnetycznie i dlatego nie należy ustawić go w pobliżu
> monitora ani komputera . Co to znaczy ???

to znaczy, ze jak za blisko postawisz to bedziesz mial kolorowe pasy na
monitorze (takie jakbys przystawil magnes).
ale mozesz sprobowac, jasli nic sie nie bedzie dzialo z monitorem to moze
tam stac. tylko czy bedziesz mial bdzie nogi postawic?

pozdrawiam
al