Re: Probem z acorpem

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 18:30:51 MET

Użytkownik enter <marek58_at_inetia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3c4fd414_at_news.vogel.pl...
> Moze wiecie czy plyta acorp 5ali61 i procesorem amd k62 350mhz bedzie
> stabilnie pracowac z karta riva tnt2 m64. Zdaje sie ze plyty z tym chipsetem
> (ALi M1541) maja problemy z tymi kartami, moze kupic cos innego np s3
> savage4. Prosze doradzcie mi cos w tej sprawie.

Będzie działać z kartami Nvidii ale musisz jakimś programem tweak'ującym
(np. GeTune) włączyć w sterownikach opcję ioflushcache (lub coś podobnego)
i dobrze by było dla poprawy stabilności wyłaczyć agpx2 (Agp Turbo w biosie).
Stery do ALI AGP tez muszą nowe.

S3 ma niedopracowane sterowniki które nie są oficjalnie rozwijane.
Jacyś fani S3 coś ostatnio wypuścili ale to jest wszystko na własną
odpowiedzialność.
http://jgc.homeip.net

PeJot