Re: sprzęt z VOBISU

Autor: Paweł Socha (psocha_at_acs.com.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 15:35:07 MET

Marek wrote:

> Nakłaniają mnie w firmie (ale nikt z kierownictwa) , bym zaczął kupować
> sprzęt komputerowy w VOBISIE . (Bo firma w której kupuję jest z małej
> miejscowości, więc musi być z założenia "paściarska") Macie jakieś
> doświadczenia z jakością sprzętu z VOBISU (komputery, peryferia) ?

Ja swego czasu sporo kupowalem w Vobisie. Obsluga byla super, ale
niestety nie szlo to w parze z jakoscia sprzetu. Wlasnie ze wzgledu na
to zrezygnowalem z tej firmy. Najwiecej problemow sprawialy ku mojemu
zdziwieniu podzespoly nie mechaniczne - np. plyty glowne, karty grafiki,
pamieci.

Pozdrawiam
Pawel