w2k + Det23.11, 27.10 = dziwne kolory ikon na pulpicie

Autor: OlO (plinski_at_spam-protection.polbox.com)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 15:35:04 MET

Mam Geforce256 DDR na płycie BX (BH6). Win2k PL+ SP2
Po zainstalowaniu Detonatorów 23.11 a także 27.10
ikony na pulpicie, a także w paskach narzędziowych
programów mają dziwne kolory (fioletowy, niebieski,
czarny, itd.)
Wygląda to jak jakiś błąd w obsłudze cache ikon,
bo po przejechaniu oknem po takiej ikonie zostają
na niej "ślady".
Na Detkach 21.85 i wcześniejszych nie ma tego problemu.
Karta nie jest podkręcana.

Może ktoś się już z tym spotkał i zna jakiś sposób na
usunięcie tego wkurzającego "drobiazgu" ?

OlO

P.S. Numer z TweakUI i "Rebuild icons" już próbowałem.
Nie działa. :-(