Re: Jaki kupic dysk?

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 15:21:15 MET

Użytkownik "ssj5" <starszy_ssj5_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> mialem dysk seagata 40gb u6 i samsunga 60gb v40. w wydajnosci nie
widzialem
> roznicy a od wielu osob slysze ze jeszcze sie nie spotkali z awaryjnymi

To ze nie spodkali sie to moze znaczyc ze maja szczescie albo za male
doswiadczenie :)

> samsungami w odroznieniu do seagata. pytalem juz duzo osob i z

Na temat Seagatow tez mam kiepskie zdanie jezeli chodzi o szybkosc i
awaryjnosc. Wyjatek stanowia Barracudy. Ta seria udala sie Seagetowi chyba
jak zadna.

> wolnoobrotowych dyskow polecali mi samsunga. jak narazie nie mam zarzutow,
> chodzi przyzwoicie

ile czasu go masz? Porozmawiamy za pare lat ;)
Nie twierdze ze _nie istnieja_ samsungi ktore beda chodzic pieknie przez
lata, ale jest ich mniej niz innych firm.

Pozdrawiam Yablon