Re: Co sądzicie o EIZO ?

Autor: Gawer (gawer_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 14:57:22 MET

> www.eizo.com.pl

> Eizo mozna praktycznie brac w ciemno. To monitory z gornej polki.
> Jak monitor jest w dobrym stanie i gdzies 2-3 letni to bym bral.

Potwierdzam. EIZO to bardzo dobre monitory. Czasem nie maja nie wiadomo
jakie parametry odswierzania itp. ale wyswietlaja bardzo dobrze - i sa
bardzo dobrze wykonane. W srodku wszystko filtrowane na prawde tak jak
trzeba, a nie jak np. monitory firm Relisys, Highscreen ktore jak stoja w
poblizu innego monitora lub telewizora to tak sieja obraz ze patrzec nie
mozna.

--
Pozdrowionka
Gawer