Re: Jaki procesor do płyty GA 686BLX

Autor: Marcin KRASOŃ (mk23418_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 14:28:50 MET

> Płyta GA 686BLX do max 633 MHz. Złącze procesora SLOT1. Zastanawiam się
nad
> Celeronem 333A (nie jestem preciwnikiem podkręcania) Jakie są wasze
> doświadczenia? Dla mnie to poważny dylemat.
> Pozdrawiam. Reksio.

Hej, ja mam cel 333 na plycie PC-Chips M726 i jest to calkiem niezly procek.
wystarcza do divxow, a przy niezlej grafie i pograsz troche! skoro nie
jestes przeciwnikiem podkrecania, to tym bardziej, moj ruszy nawet na
515MHz!!!!! tylko sie wiesza nawet po podniesieniu napiecia i teraz zbieram
gotowke na jakies wietrzenie...
pozdr.
krasus