Re: plyty CD..

Autor: Gawer (gawer_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 13:50:33 MET

> Sa to tzw. plyty CD-RW. Sa rewelacyjne i wygodne.

> Podaje sie rozne liczby, ale fakt jest raczej taki, ze szybciej ta plyte
> sobie podrapiesz niz zuzyjesz w sposob naturalny. A oplaca sie ona juz po
5
> nagraniach (srednio). Jednak polecam wylacznie markowe plyty CD-RW -
troche
> drozej, a jakosciowo - duzo lepiej wypadaja.

Te markowe plyty CD-RW oprocz tego ze lepiej wypadaja, to maja wiekszy
wspolczynnik odbicia, wobec czego wiecej CDROM'ow jest w stanie je odczytac.
Np. ja raz kupilem CD-RW Best Media i po nagraniu informacji i porownaniu wg
zawartosci nagrywarka wynik=0 bledow, a juz np. CDROM Asus odczytywal niby
dobrze ale kilka bitow poprzekrecal, a Samsungi i LG to juz narobily ytyle
roznic w odczycie ze ciezko bylo je zliczyc.
Natomiast plytki BASF (EMTEC) CDRW ponagraniu byly czytane przez wszystkie
dostepne mi CDROMy bez najmniejszych przeklaman.
Czasem warto wydac 2 zl wiecej i miec pozniej pewnosc, ze wszystko bedzie
ok.

--
Pozdrowionka
Gawer