Re: 75DRV2 a Abit KT7A

Autor: ein (trefl_at_interecho.com)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 13:34:15 MET

Użytkownik "Raven" <2000t_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich.
> Zamienilem plyte glowna z ABIT KT7A ver1.2 na SOLTEK 75DRV-2, Procesor
duron
> 800,
> w obu przypadkach mam 256 mb ram, reszta sprzetu jest taka sama
> (Winfast Gforce Pro, live 5.1, sieciowa Dlink 530 TX),
> do tego jest 256 mb ram Kingston, i dysk IBM DLTA 30 Gb i DVD LG,
> dziwna sprawa z win XP.
> Na Abicie ladowanie systemu trwalo znacznie krocej niz na sl-75drv2,
> praktycznie czas bootowania zwiekszyl sie 2 x.
>
> Co moze byc tego powodem ?
> [...]

hmm....
ustawienia pamieci - ustaw agresywnie czyli cas2, 1t, przeplot bankow 4...
wywal sprawdzanie bledow pamieci podrecznej
zaaplikuj tryb szybkiego uruchamiania (bez testow memorki etc)
wywal emulacje sb (pliki inicjacji wychacz w mscofigu)
sprawdz ustawienia hdd (tryb pracy - udma100 / win - dma)
a jak nie to...to moze problemem jest konfiguracja sieciowki ( pamietam
_niestety mgliscie_ ze cos kiedys czytalem o ustawieniach sieciowek w trybie
'aktywnym' podczas uruchamiania systemu...strasznie spowalnialo to start
opsa..)

pzdr
ein