Re: Droga dobra p³yta do Athlona 1.7 ?

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionixNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 19:27:13 MET

U¿ytkownik "stryjek" <stryjek_at_poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci

> Abit kiedys robil dobre plyty. Teraz jada tylko na marce i slepym
> przywiazaniu garstki fanow.

nie powiem = zobacz na testy

> Problemy z konfiguracja (trzeba zgadywac w ktorym slocie karta bedzie
> dzialala - bo nie w kazdym dziala), modyfikacje wprowadzone przez Abita do

taaaaa a ecs sam przelozy karty by zmienic irq heheh, daj luz. ja nie mam
klopotow a mam 4karty pci

> gniazda socket A (elektryczna niezgodnosc) powoduja ze to drogi szmelc ;))

tu cos wtopil, athlony xp potrafia na kt7a 1.0 dzialac - zobacz na grupe i
faq abita paula , znow brednia

> Tania i jak na te pieniadze rewelacja

tania ok , ale ja chce cos lepszego - np z raid 133. mam kase kupuje.

koles chce bmw a ty mu tico wpychasz :) (no poloneza caro :) )