Tpsa, dial up itp.

Autor: Piotr Bednarczyk (bed31_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 13:24:40 MET

Mam pytanie:
- co zrobic, zeby polaczenie przez tpsa bylo bardziej stabilne (jezeli
to jest wogole mozliwe.........????), chodzi mi o to, ze czasami
poprostu staje(ale nadal jest polaczony), wyglada to tak "jakby sie
polaczenie zapychalo".
- wiem ze sa jakies programiki do "rozpychania sie w sieci"czy moze ktos
mi polecic cos w zwiazku z tym, bo nie zanosi sie u mnie na stale lacze
predko a Tpsa doprowadza juz mnie do spazmow !!!!!!!!!!!!!
Bede bardzo wdzieczny za wszystkie sensowne sugestie,
pozdrawiam,
Bedek