!pomocy:((((! zawiesza mi się komp.

Autor: mua_DiB (kojak99_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 13:02:50 MET

bardzo prosze grupowieczow o udzielenie mi pomocy:
sprawa jest nastepujaca: kiedy gram (na taktwanym atlhonie 900=>1008) lub
pracuje i buszuje w necie (na duroniku 700) komputer po pewnym czasie...
poprostu przestaje dzialac: kursorem moge ruszac natpomiast nie moge nic
przyciskac dysk przestaje pracowac i *** wszystko strzela. Wczoraj mi sie
tak zrobilo na athlonie jak gralem po sieci, a dzisiaj jak pisalem maila do
kumpla... na poczatku myslalem o taktowaniu ze to jego wina ale duron nie
jest taktowany... pomocY!
"help me obi-wan Kenobi you're my only hope"