Re: czyszczenie czytnika CDROM

Autor: ufty (ufty_at_tenbit.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 12:55:03 MET

Rozkręć delikatnie napęd /jeśli oczywiście nie masz już gwarancji/ i zdejmij
obudowę. następnie wysuń ręcznie tackę tak żeby był dostę do soczewki
lasera, teraz weź najlepiej takie wykałaczki z watą /do czyszczenia uszu/ i
zamocz lekko w alkocholu i przetrzyj nimi soczewkę ale delikatnie następnie
powtóż czynność suchą wykałaczką i gotowe. Teraz skręć napęd i powinno być
ok. Nie jest to takie trudne.

ufty