Re: Jaki kupic dysk?

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 10:25:26 MET

Użytkownik "wojtek" <t-t1_at_nospam-wp.pl> napisał w wiadomości

> wiem że są różne serie ale to i tak nie zmieni ogólnej opinii że IBM
padają
> jak muchy

To zalezy co wazniejsze, opinia czy fakty. Dolaczam sie do zdania kolegi
T.F. "UWAZNIEJ czytaj te 1323 posty" i nie uogolniaj, bo siejesz plotki
wprowadzajac innych w blad(no chyba ze o to Ci chodzi)

No a teraz bardziej na temat (do Grzegorza): Ja bym polecil IBMa serii
IC35L. NIE! DTLA. No chyba, ze planujesz szybko go zajezdzic i wymienic na
nowy (IC35L). Wtedy moze uda Ci sie kupic 30GB DTLA i przy odrobinie
szczescia/chodzenia, kiedy padnie, wymienia go na 41GB IC35L, ale to nie
zawsze moze sie udac :))
Brarracuda IV tez jest niezla. Cichsza, ale odrobinke wolniejsza
Co do pozostalych dyskow sie nie wypowiadam bo dawno nie mialem z nimi
doczynienia. Dodam tylko 2 uwagi:
-Nie napalalbym sie na Maxtora ATA-133 chyba ze masz plyte obslugujaca
ATA-133

-Unikaj Samsungow - wolne i awaryjne
Pozdrawiam Yablon