Re: dysk wrócił ...

Autor: P.Kędzierski (p_kedzierski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 09:30:26 MET

"R.B." wrote:

> Sklepowy nic nie ma do gadania jezeli masz gwarancje fabryczna. Jezeli
> takiego cwaniaczka podkablujesz do producenta to bedzie mial niezle klopoty.
> Sprzedawca moze jedynie np w ramach reklamy dac dluzsza gwarancje (bieze to
> na siebie), skrocic nie moze.

Dobrze wiedzieć. Dokładnie powiedział tak że od kupna przeze mnie (rok
temu)
on daje dwa lata a producent mu daje trzy ( pewnie od momentu kiedy on
kupił,
czyli miesiąc wcześniej). W ogóle dziwny był jakiś, przypuszczam że coś
jest nie tak - jak pisałem dysk miał być 'nowy', ale był z boków trochę
porysowany.
Czy mozna jakoś sprawdzić kiedy ostanio formatowano dysk na niskim
poziomie ?
Pozdrawiam
Przemek