Re: Dysk ATA 100 i stara p³yta.

Autor: Bartek Brzezinski (bartosz.brzezinski_at_itpp.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 09:15:25 MET

U¿ytkownik "Adam CCS" <color7as_at_polbox.com> napisa³ w wiadomo¶ci
> Mam ts samo. na starej (4 lata) p³ycie ASUSA - zima.
> Wymiana p³yty na nowsz± - ATA100 - chodzi.
> Adam

A napewno bios umie wykrywaæ du¿e dyski ?
Poza tym nie napisa³e¶ jak du¿y to dysk.

> zatrzymuje

Standart. Ja na starej p³ycie mia³em ten sam problem. i nie chodzi³o tu o
ATA66 czy ATA100, tylko o pojemno¶æ. P³yta nie wykrywa³a dysku 40 GB. Ca³e
szczê¶cie mój dysk (Baracuda IV 40Gb 7200) mia³ zworê która go przestawia na
32 Gb. A tak± pojemno¶æ moja p³yta ju¿ wykrywa.

--
pozdrawiam,
Bartek