KT266A a bios

Autor: !PCet (PCet_at_interia.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 09:15:32 MET

Witam.

Z moim problemem borykam się już miesiąc i jestem już lekko zmęczony. Ale
zacznę od początku.

Przed świętami kupiłem płytę MSI K7T266 Pro2 z prockiem 1200MHz i
przełożyłem wszystkie części (działające i sprawne) do nowej płyty. Wszystko
było ok i stabilnie dopóki nie włączę tunerka TV. Kopiowanie wtedy z dysku
na dysk dużych plików jest niemożliwe. Total zwis :-(

Po mękach z instalacją różnych systemów, patchy, łatek oddałem płytę do
serwisu. W związku że mam tam znajomych (pozdrawiam ich jak czytają) płytę
wymieniono mi na nową. I co? TO SAMO!

Wkurzony na maksa skombinowałem sobie inną płytę na KT266A - GIGABYTE
GA-7VTXH. Po instalacji od nowa sytemu....... i wszystkich patchy....... TO
SAMO!

Kurde, sobie pomyślałem i z czystej desperacji zacząłem grzebać w biosie.
Dlatego z desperacji bo w poprzedniej płycie robiłem to wiele razy ze
wszystkimi chyba kombinacjami.

Dacie wiarę, że znalazłem opcję która pomaga! W Gigabyte jest takie
enigmatyczne coś: TOP PERFORMANCE. Po wyłączeniu wszystkie problemy
zniknęły.

Teraz pytanie.
1. Czy jest jakiś program którym mogę sprawdzić co się kryje pod tą opcją?
2. Jeżeli już będę wiedział to czy mogę to w jakiś sposób zmienić w moim
MSI?
3. Może są jakieś inne rozwiązania? (wywalenie tunera TV nie wchodzi w grę
bo to mój jedyny telewizor).

Sorki za przydługie wypociny.

Pozdrawiam. PCet.