Re: Ciekawostka!

Autor: Tomek Jasinski (tom_jas_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 03:15:14 MET

On 25 Jan 2002 01:48:01 +0100, <slawek_xl_at_poczta.onet.pl> wrote:

>To pisemko mozemy sobie spokojnie darować. Nawet nazwa nie jest poprawna...

Nie przesadzajmy, to pismo dla całkowitych laików, i dla nich jest bardzo
dobre ... Wszystko krok po kroku łopatologicznie tłumaczy. A co do testów,
jestem (ale nie do końca) przeciwny testom sprzętu w komercyjnych gazetach,
a że nie ma gazet niekomercyjnych ...
Jak na razie powiedzenie "nie stać nas na tani sprzęt" wydaje się być
aktualne.

>pozdrawiam
>Sławek

Uzdrawiam.

--
Tomasz Jasiński                         Strój - na różowo; Ksiądz może
tomjas_at_polbox.com                       Popisać się jakimś kawałem -