Odp: Geforce2mx + Abit BH6

Autor: AS (arturras_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 02:01:23 MET

Użytkownik dexter <biskupdamian_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a2q3i3$d3g$1_at_news.onet.pl...
> Cześć.
> Mam pewien problem z płytą główną Abit BH6 + Celeron 450 i kartą GeForce2
> MX-400. Po włożeniu karty komputer zachowuje się dość dziwnie. Bardzo
wolno
> zlicza pamięć przy starcie systemu, po wejściu do biosu widać, że wszystko
> chodzi wyraźnie wolniej (duże opóźnienie w wyświetlaniu poszczególnych
> opcji).

Witam
Mialem kiedys taka karte GF2MX400 po wlozeniu do plty ABIT KT7Raid
zachowywale sie identycznie (powoli testowala pamiec i bios chodzil wolno)
nie bylo zwisów zadnych.

> Po uruchomieniu jakiejkolwiek gry po pewnym czasie następuje całkowity
> "zwis" kompa i pojawia się głośny, ciągły dźwięk (pomaga tylko restart).
> Taka sytuacja występuje przy dwóch różnych modelach tej karty
> graficznej(Winfast i Sparkle).

Mialem rowniez karte WinFast GF2 Titanium DDR 64MB , ktora sie w grach
wieszala tak jak to opisujesz (bez dzwieku)
Na kilku kompach sie tak wieszala (rozne plyty , procesory i chipsety)
wymienilem karte na nowa i to samo...

> Wszystko powraca do normy kiedy zamiast GF2 włoże TNT2.

I kiedy wkladam moja stara poczciwa TNT2 M64 wszystko chodzi stabilnie

NIE TYLKO TY MASZ TAKIE PROBLEMY !!! dla mnie cala ta sytuacja to KOSMOS!!!

Pozdrowienia i mam nadzieje ze poznamy razem odpowiedz.

Artur