Re: PILNE! SIS735, TB 1,4 - zwisy !!! POMOCY !!

Autor: Fux (fux_at_icpnet.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 23:58:39 MET

Computers wrote:
> Komp sie strasznie wiesza, a temp osiąga
> 52-55 stopni. Jak zmiejsze taktowanie
> magistrali z 266 na 200 (proc ma wtedy 1050 MHz)
> to wszystko jest cacy ... Co mam zrobic ?
> Zapakowac do srodka lodowke ?!?!?
> Prosze o pomoc. Boczny cooler nic nie pomógl.

1.inny zasilacz (przy mniejszym taktowaniu proc potrzebuje mniej mocy
, moze dlatego jest ok na 1050)
2.inne ustawienia dla pamieci -> sprawdz pamieci programikiem
goldmemory ( www.google.com )
3.sprawdz na innych najlepiej firmowych pamieciach , nawet albo
zwlaszcza DDR

u mnie -> temp. systemu 42 stopnie , procka 55 stopni (1,32Ghz,
fsb147) , dysku 65 stopni
komp ma taka temperature po kilku/kilkunastu/kilkudziesieciu godzinach
gdy glownie liczy UnitedDevices
tak wiec moim zdaniem u Ciebie nie jest to spowodowane temperaturka

btw. moze za duzo pasty nalozyles i rozeszla ci sie na procku na styki

pozdroofka
Fux
fux_at_icpnet.pl
gg 9995