Re: ECS K7VZA 3.0 problem hardw.-softw. (NTG?)

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 23:22:27 MET

Użytkownik "plitkin" <plitkin_at_interia.pl> napisał w wiadomości news:a2q0r9

> Co tu rozwijac? Sprawdz czy z inna karta bedzie OK! Albo z innymi
sterami...

Z innymi sterami probowalem , od fachmanow 1.15 poprzez detonatory 3.68 dp
5.ilestam.

Karta jest na pewno ok, na poprzednim kompie dzialala...

> wlasnie patrz j.w.!

No jasne , bo u mnie sie ram wala na setki, i moge sobie dobrac taki na
jakim bedzie chodzic...
to sa jakies firmowki stare, pc100 8ns cas3.

> Od siebie dodam - moze temperatura proca??? - stawiam raczej na to!

Duron 800, 37 stopni C.

:-)

Pozdrawiam
T.