Re: tvout problem

Autor: Piotr P. (piotr_at_orbis.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 23:32:52 MET

Witam!!

Miałem kiedyś podobny problem i nawet wymieniłem taką kartę twerdząc że jest
uszkodzona ale jak na tej następnej było tosamo to zaczełem szukać. Doszło
do tego, że zaktualizowałem bios na płycie głównej no i pomogło, potem było
wszystko ok. Ale to, to może zrób jak już sprawdzisz wszystkie nowe
sterowniki do tej karty i do płyty.

    Powodzenia

        Piotr P.

Użytkownik stst <stst_at_pf.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a2ptgq$4ih$1_at_news.onet.pl...