Do uzytkownikow AMD + VIA

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 23:09:00 MET

Prosze wszystkich o podzielenie sie doswiadczeniem: chodzi o to, ze dosc
czestym problemem jest prawidlowe dzialanie roznych urzadzen w trybie DMA w
takiej kombinacji (AMD + plyta na VIA). Sam mam k6-2 i tez spedzilem wiele
nieprzespanych nocy przed tym, jak mnie uratowal uprzejmy grupowicz (wielkie
dzieki R.D. jeszcze raz!). Teraz powoli zaczynam myslec o nowym sprzecie i
chce zapytac: czy u was DMA dziala dobrze? Prosze o podawanie modelu plyty +
procek (czy taktowany) + jaki sprzet na IDE chodzi w DMA pod winda (jaka
winda). Chodzi mi tez o urzadzenia typu cd-rom i nagrywara - nie tylko HDD.
Z gory dzieki!!!