>>> Co z tym kodekiem ? <<<

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 21:59:46 MET

Witam,

Splodzilismy kiedys z kumplem filmiki video, kiedy mial pozyczona karte
z video-in. Pozniej ja wyjal i w cholere nie pamieta, co to bylo..
A problemik jest teraz taki - systemowe playery (Media Player, czy
dowolny inny, np. VPlayer, Best Player itp) czytaja ten filmik. Jest to
AVI, ale z pomoca jakiego kodeka bylo to tworzone - ni cholery nie wiem.
Ale zachcialo mi sie troche filmiki przerobic - mam taki programik FMP,
ktory rozbija animacje na obrazki. A tej akurat animacji nie moze
rozbic, gdyz w/g niego odpowiedni kodek nie jest zainstalowany w
systemie. Premiere tez tego nie chwyta.
No to przepraszam - a playery to niby czym odtwarzaja ten filmik, jak
nie systemowym kodekiem (przeciez nie maja wbudowanych kodekow, bo to
malutkie playerki) ?

O co tu chodzi ?

--
Pozdrawiam !