Re: Stare FDD ze zworkami - jak podłączyć ?

Autor: Arkadiusz Zabek (arekz_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 21:36:06 MET

Użytkownik "Adasiek Zwierzaczek" <podolany_at_poczta.wp.pl> napisał w
wiadomości news:a2nka1.3vvtmpv.1_at_kretyn.kretynozol...

> wydaje mi sie, ze niektore plyty glowne moga tego nie obsluzyc; tzn.
> spotkalem sie z takim przypadkiem; sprawna stacja; sprawny FDC; ale
> na niektorych plytach nie chciala dzialac;

Mam komputer Compaq w którym była oryginalna płyta główna i stacja
dysków ale brakowało taśmy i nie mam pewności czy czasem nie była tam
podłączona druga stacja dysków. Na obecnie montowanych kablach FDD ta
stacja nie działa (wywala błędy I/O)

Arek