Re: ppga a fcpga

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Thu 24 Jan 2002 - 20:49:23 MET

| Hi,

| Pisanie z ogonkami nie jest łamaniem Netykiety o ile są zakodowane
| w odpowiednim standardzie (wyłącznie ISO-8859-2, żadnego Unikodu),
| a informacja o kodowaniu jest zawarta w nagłówkach :)
|
| Pszemol więc akurat w tym punkcie nie łamie Netykiety.

| | Radosław Sokół | mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl |

Drogi Radosławie, ja wiem o tym doskonale :) w związku z tym przyznaję
się do błędu - powinno być na końcu mojej wypowiedzi ;) a nie :) . Cóż
jest to zwykłe przeoczenie ;) poza tym tak nie do końca poważnie
przyczepiłem się do ortografii ;)

p.s. cieszę się, że ktoś czyta jednak moje emaile :)
p.p.s. wypowiedź Pszemola, jak sądzę, była w podobnym "klimacie" - czyt.
żartobliwym :)

pozdrawiam serdecznie

      Plachecki_at_post.pl : .:::.
       gsm 5o1 o9 86 87 : :[o^o]: