Re: czy tu juz nie ma fachowcow ?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 19:45:25 MET

"Marek L. Kozak" <marko_at_cafe.terabajt.pl>, wrote in

> Dysk to Caviar AL12100L, współpracuje z płytą Soyo KE-1A2 i ta ostatnia
> w ogóle go nie widzi. Linux, któremu BIOS nie jest potrzebny radzi sobie
> wspaniale, ale bootować można tylko z dyskietki, nie mówiąc już o
> zainstalowaniu np: W98. Co z tym fantem zrobić ?

Poprostu bios Twojej plyty nie ma obslugi duzych dyskow. Wejdz na strone
producenta i poszukaj najnowszego biosu do plyty. Jak nie ma on obslugi
duzych dyskow to przeczytaj w FAQ grupy co mozesz jeszcze zrobic.

> i zero odpowiedzi.
> Jakoś nie chce mi się wierzyć, że nie ma tu ludzi, którzy znają się na
> temacie i mogliby pomóc.

Kiedy napisales tego posta? Daj kilka dni zanim zaczeles sie domagac
odpowiedzi. Zreszta powinienes dostac maila od robota-pl.comp.pecet
gdzie powinienes zanlesc adres do FAQ grupy, a tam jest odowiedz na Twoje
pytanie.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!