Dwa dyski z różnymi systemami

Autor: Darek (darekwiel_at_wp.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 18:58:29 MET

Witam szanownych grupkowiczów.
Mam takie pytanie, czy istnieje taka możliwość aby na jednym kompie z dwoma
dyskami uruchamiać na przemian dwa różne systemy.
Chodzi mi o coś takiego aby z definicji uruchamiał się sys win 3.11 dysku
pierwszego (bez pytania i jakichkolwiek inf.), ale jeżeli nacisnę jakąś
kombinację klawiszy lub zmiana w bios to uruchomi się sys win98 z drugiego
dysku (czy jest to możliwe?Zbyt skomplikowane?)
Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję za info
Darek