Re: SiS 735 AGP VxD driver w ECS 7k5sa

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 19:33:11 MET

Użytkownik KRIS <kmodzel_at_box43.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a2ls8e$d6m$1_at_news.tpi.pl...
> ...pytam, bo wczoraj kumpel przyniosl do mnie swojego Geforca mx400/64 z
> wyjsciem tv. Okazalo sie, ze po instalacji sterow z CD i restarcie, windows
> resetuje sie lub zawiesza po pierwszych sekundach od pojawienia sie obrazka
> "Windows 98.."
> Karta firmy Sparkle
>
> Na innej (np. Dream Nvidia lub Prolink) szlo bez zadnych zastrzezen...

Na aktualnych sterach możesz próbować wyłączyć agpx4 w biosie.

Poza tym pojawiły się ostatnio kolejne stery AGP (jeżeli w ogóle ich nie masz
to nie będzie działac teksturowanie AGP i np. gierki 3d będą wyskakiwać do pulpitu
na jednych kartach a na innych działać wolno np-Nvidia )

SiS AGP Driver 6.0.2091.0 98/ME
http://www.in4.pl/download/download.htm?id=173&action=get

PeJot