Re: celeron 333 + jaka karta?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 18:51:26 MET

Użytkownik Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a0ulje$e2e$1_at_news.tpi.pl...

> Jesli nie zamierzasz wymieniac procka w jakims blizszym czasie to najlepiej
> kup voodoo3

Jakiś czas temu można było jeszcze polecać V3 ale sterowniki
nie są już od dawna rozwijane a nowych gier w ogóle nie testują
z Voodoo więc może mieć problem z poprawnym działaniem gier.

Chyba jednak jakieś GF2MX400 byłoby najlepsze, jak zmieni
kiedyś płytę+procek to nadal będzie mógł uruchomić gry
po ustawieniu nie za wysokiej jakości.

PeJot