Re: Philips 107E - drżący obraz.

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 19:32:43 MET

Użytkownik peterd <peterd_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a2lsul$lq6$1_at_news.tpi.pl...
> Obraz na w/w monitorze (karta TNT M64) po obejrzeniu filmu w divx w trybie
> pełnoekranowym strasznie faluje. Monitor samodzielnie zmienia rozdzielczość
> na 60Hz, po ręcznej zmianie na 85Hz obraz drży na dole ekranu. Zarowno na
> sterownikach 23.11 jak i na 6.31 (Win XP)
> Ma ktoś na to radę?

Wczoraj reanimowałem jednego kompa i do niego był
podłączony Philips 201B 21''. Też się działy dziwne rzeczy -
takie delikatne ciemne fale przelatywały przez ekran.
Wydaje mi się że jak ustawiałem 1280x1024 @ 85Hz
to były najmniej widoczne.

Zasilacz w kompie nówka , dopiero co został wymieniony,
listwa przeciwzaklóceniowa.
No ale była stara płyta (Tyan Tsunami ATX iBX + P3-500) i karta Inno GF2MX400.

Pewnie z Matrox'em G450 lub 550 byłoby OK.

PeJot