Re: ATC-6230 !!! Pomocy!

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 19:32:07 MET

Użytkownik Tomek G. <tomekg_at_net2000.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a2hkf5$qv3$1_at_news.tpi.pl...
> Mam powazny problem. Wczoraj kupilem plyte glowna Atrenda oparta na
> chipsetcie ATC-6230 i procesorze Celeron 466.
> Kiedy pracuje dluzej na komputerze nagle komputer sie restartuja lub
> zawiesza i potem nie moge go uruchomic (tak jakby byl brak zasilania, musze
> wyjac bateryjke i wszystko jes OK). Nie moge rowniez wejsc do BIOSa do menu
> Chipset Settings)

Mam nadzieję że nie posłuchałeś drugiej rady w wątku.
Do wersji płyty 1.0 ostatni bios to 1.04 a do v1.1 - 1.12A.
Nie wolno zamienić biosów pomiędzy wersjami (ta druga ma monitorowanie
temperatur, chyba jeszcze zmianę fsb w biosie- trochę dodatkowych scalaków )

Na ftp://vluka.dhs.org:6667 są oryginalne, jak zechcesz to mogę Ci podesłać
przerobione z suportem dla wszystkich Coppermine.

PeJot