Re: Direct3d w XP

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 18:51:36 MET

Użytkownik Mario <vze29c8t_at_verizon.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:4cmY7.3562$TM3.2061_at_nwrddc02.gnilink.net...

> Na XP moj GF3 tez nie ma trybu D3D :-( chyba ze go ustawie jako karta PCI

Obydwaj macie problemy ze sterownikami AGP.
To że system jest nowy nieoznacza że dołączone do niego sterowniki
muszą poprawnie działać (dodane mogą być wczesne niedotestowane wersje) -
trzeba zainstalować najnowsze w zależności od producenta chipsetu.
Ewentualnie można też próbować wyłaczyć AGPx4 w biosie.

PeJot