Shuttle czy Soltek???

Autor: Kobi (kobikob_at_2com.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 18:07:54 MET

Witam!

Ja juz sam nie wiem. Mam do wyboru Shuttle ak - 31 v3.1 i Soltek 75DRV2.
Bardziej jestem sklonny ku pierwszej plycie, ale nie wiem czy poleci na niej
Athlon XP 1600/266. Moze ktos ma i moglby sie wypowiedziec? W specyfikacji
chyba jest, ze Athlon do 1.33, a w testach widzialem, ze maja w konfiguracji
z 1.4 XP. Jak to jest??? A Soltek, co o tym myslicie?
Bede wdzieczny za kazda opinie!!! Musze sie zdecydowac jeszcze dzisiaj.
Pozdr.