Re: Duale: Abit VP6 vs. ASUS CUV4X-d

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 18:51:43 MET

Użytkownik Pawel Topa <topa_at_icsr.agh.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3C32CD57.A016B7BE_at_icsr.agh.edu.pl...
> Czesc!
>
> Jestem zainteresowany kupnem jednej z powyzszych plyt. Chetnie
> posluchalbym paru argumentow za wyborem jednej lub drugiej. A moz ktos
> zna miejsce gdzie znalazlo by sie ich porownanie.
> Na temat obydwu czytalem juz sporo i obydwie maja bardzo dobre opinie.
> Ktora jednak wybrac? Abit jest co prawda tanszy, ale nie wiele.
> Poradzcie, prosze.

Nie ma się nad czym zastanawiać.
Abit VP6 jest tańszy a ma dodatkowo wbudowany RAID na HPT370
Poza tym jak to płyta ABIT'a ma duże możliwości konfiguracji w biosie
i jest szybka.

Tylko zdajesz sobie chyba sprawę że nie zainstalujesz na powyższych płytach
P3-Tualatina -max. to P3-Coppermine/Coppermine-T 1.13Ghz.

PeJot