Re: Jaki tuner TV ?

Autor: Tomek Stankiewicz (newsanswer_at_kki.net.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 17:45:10 MET

On Thu, 24 Jan 2002 14:27:07 -0000, "Rotary" <rotary123_at_box43.pl>
wrote:

>Wi?c ja wybralem bym numer 2

Hmm... kupilem sobie dzis AVER TV STUDIO (fakt, ze z A2, ale mam
kablowke i nie robi mi to narazie wiekszej roznicy). Mam jednak
problem. Nie moge zainstalowac tego pod XP!

 Dostalem w pudelku krazek na ktorym nie za bardzo wiadomo ktoro to
sterownik. Doczytalem sie o jakis sterownikach WDM i VXD ale tez nie
wiem co ma to do rzeczy i o co w tym chodzi. Xp przy kazdym starcie
wykrywa urzadzenie video ze znaczkiem zapytania i po przeszukaniu
wszystkiego co dostalem od producenta w pudelku + tego co sciagnalem
ze strony AVER'a sterownikow nie stwierdza. Jak sie do tego zabrac?

Pomozcie!