Re: Drugi kontroler z wykrzyknikiem

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 18:51:40 MET

Użytkownik Leszek <leszek_at_comarland.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a0ue8e$arj$1_at_news.tpi.pl...
> Witam serdecznie i proszę o pomoc:
> Mam (a raczej kolega ma) płyte SOYO SY-BA+IV (Intel BX) z kontrolerem UDMA
> 66.
> po zainstalowaniu systemu na tej płycie (próbowałem 98 i Me) zostaje
> wykrzyknik przy drugim kontrolerze IDE i co za tym idzie brak obsługi CD
> ROM.

Usuń ten kanał z wykrzyknikiem i zrestartuj Windows.
Możesz też uruchomić z płyty instalacyjnej skrypt noide.inf
z katalogu tools\mtsutil
Ewentualnie próbuj instalować ostatnie sterowniki do chipsetów
Intela (starego BX'a też wspierają)

PeJot