wypalanie cd -co sie dzieje?

Autor: Piotr R. (rzeczkowski79_at_interia.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 16:30:43 MET

Witajcie. Zaczynam uczyc sie wypalac CD-eki i marnuje nosniki...
Otóz. Mam klopot z przegraniem/kopia CD.
Chodzi mi tu o dane. Otoz jak wypalic/przekopiowac plytke jesli jest
chroniona tzw. prawami autorskimi.(co ciekawe sa to piraty). Uzywam nero
(demo). Moja nagrywarka to LG x8x4x32. Ktos powiedzial mi ze pod nero sie
nie da, lepiej clonecd. Probowalem tez nic. Czy moze to wina lg?, czy co mam
zrobic.
Prosze o pomoc i ew. namiary na grupe cdrinfo.
Dzieki