Re: Problem Soltek 75DRV2

Autor: Marek Panfiłow (marek_panfilow_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 15:33:27 MET

simon napisał:

>Mam wlasnie taka plytke dzialala przez pare minut lecz potem juz nie
>wstala. Po uruchomieniu jest sygnal "Beeeeeep Bee Bee" a potem to juz
>"Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"
>Sprawdzalem na dwoch procach dwoch pamieciach i dwoch AGP, niestety nie mam
>VGA PCI. Czy ten pierwszy sygnal nie wskazuje na to ze port AGP jest
>uwalony (robilem ocz, reset biosu). Macie moze jakies pomysly?
>Pozdrowienia
>Simon

75DRV2 ma chyba bios AWARD czyli pierwszy sygnał wskazuje na problem
z pamięcią.
Ten drugi ciągły to już albo pamięć albo karta grafiki. (beepki
powinny być opisane w instrukcji)

Skoro zmieniałes i pamięć i grafike. To najprawdopodobniej poleciało
gniazdo pamieci albo slot AGP.

Wyjmij płyte i przyjrzyj sie obu z bliska. Może coś sie zagieło i
powoduje zwarcie.