Re: SOLTEK SL-75KAV i DOS

Autor: ein (trefl_at_interecho.com)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 14:58:50 MET

Użytkownik "Marek Panfiłow" <marek_panfilow_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:a2n3ru$b27$1_at_flis.man.torun.pl...
> Witam grupowiczów.
>
> Mam zamiar kupić sobie nowy komputer(przsiadka z P75 na Durona), ale
> chcem żeby płyta głowna miała slot ISA(do karty dźwiękowej SB AWE64)
> i wszystko chodziło dobrze pod DOS'em.
>
> Znalazłem płyte Solteka SL-75KAV.

i mozesz ja spokojnie kupic...mam taka podobna z x-em czyli gadana
diagnostyka (taki tam bajer) od roku i co mozna powiedziec na pewno:
stabilna, o/c frendli :-), fajne oprogramowanie (naprawde przydatne..tylko
pamietaj ze pewnie NAV z 01...) i oczywiscie gotowa do przyszlej rozbudowy
(nowe proce od rev3) - a minusy czy raczej minus to sdr ram czyli 5 do 10 %
mniej wydajnosci w porownaniu z sis-em czy via na ddr-ach. suma - tanio,
pewnie (support), stabilnie.

pzdr
ein