Re: Cichy wiatrak do Durona 1GHZ w cenia ~40zl to ?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 14:28:13 MET

> Wentylatory ktore sa zamontowane w tych coolerach maja predkosc obrotowa
> ok.4500 rpm i sa "dosc" ciche jak na ta wielkosc i predkosc .

kupiłem niedawno 5T061B1H3T
http://www.spire-coolers.com/products/5t061b1h3R.htm , prawdziwe cacko.
Cichy, i bardzo skuteczny (prędkość 4200 - faktycznie odrobinę mniej,
głośność 32dBa, duża skuteczność - rekomendowany przez AMD dla Durona 1100).
Mam Durona 1000MHz - nieważne jak bardzo go obciążę, temperatura utrzymuje
się na poziomie 35 stopni (temp. obudowy ok. 30 stopni). Miałem mały problem
z zamocowaniem - mało miejsca na płycie i dosyć sztywny zaczep, do tego
trochę "schowany" pod radiatorem. Ale po 20 minutach walki udało mi się, bez
szkody dla procesora i płyty :) Cooler jest taki duży, że dotyka do jednego
kondensatora na płycie (i jest o kilka mm. od kilku innych), ale nawet po
dłuższej pracy jest chłodny więc nie widzę problemu.

B.

PS kupiłem w Wawie, w sklepie na Szpitalnej - wybór mieli dosyć marny, ale
znalazła się perełka :)